UŞAK İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Atanan Öğretmenler İçin İstenilen Belgeler

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATAMASI YAPILANLARDAN GÖREVE BAŞLAMA İŞLEMİ ESNASINDA İSTENECEK BELGELER

 

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırıma formu (üç adet) adli sicil kaydı ve nüfus cüzdan fotokopisi (2 adet) ATANDIKLARI il/ilçe milli eğitim müdürlüklerine elden yada posta ile teslim edilmesi gerekmektedir.

Diğer belgelerin güvenlik soruşturması tamamlanıp 7201 sayılı tebligat kanununa göre tebliğ edildikten sonra atandığı il/ilçe milli eğitim müdürlüklerine teslim etmeleri gerekmektedir. (Belgeler 15 gün içerisinde teslim edilmelidir)

İSTENECEK BELGELER 

1-Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi,

 

2-Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikasının aslı ve fotokopisi (Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, denklik belgesinin aslı ve fotokopisi) Başvuru esnasında pedagojik formasyon belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden pedagojik formasyon belgesinin aslı ve fotokopisi

 

3-2011-2012 öğretim yılı bahar yarıyılından itibaren mezun olanlardan denklik belgesi istenmeyecek;(Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinden Mezun Olanlar için)

 

4-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (3 adet)

 

5-Mal Bildirimi formu. Belgeyi İndirmek için Tıklayınız..

 

6-Elektronik başvuru formunun onaylı örneği (2. Aşama formu)

 

7-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (Yurdun her bölgesinde ve iklim şartlarında öğretmenlik yapabilir ibaresi yazılı olacak)

 

8-Adli sicil kaydı (e-devletten alınabilir.)

 

9-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu (EK-1) (3 adet ve Fotoğraflı-bilgisayar ortamında kendileri tarafından doldurulacaktır. Formda eksik veya yanlış bilgi olmasına karşın 1 örneği flaş bellekte olması halinde düzeltilmesi açısından kolaylık sağlanacaktır) Belgeyi indirmek için Tıklayınız.

 

10- 1 adet sarı renkli klasör (4,5x30) ve 4 adet yarım kapak dosya

 

 

11-Nüfus cüzdan fotokopisi (2 adet)

 

12- Askerlik durum belgesi(e-devletten çıktı alınabilir)

 

13-Ataması yapılan sözleşmeli öğretmenler İlçeye atanmışlar ise ilçe milli eğitim müdürlüklerine il merkezine atanmış iseler il milli eğitim müdürlüğü atama birimine müracaat edeceklerdir.

Kurtuluş Mh. Enstitü Sk. No. 11 UŞAK - 0 276 223 39 90

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.